نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، پروین طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسأله محور مبتنی بر رویکرد زیبایی شناسی در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403]

ب

  • بابائی، مظهر تحلیل تجارب زیسته‌ی معلّمان تاریخ از چالش‌های برنامه درسی و آموزش دروس تاریخ متوسطه دوم [دوره 17، شماره 1، 1403]

پ

  • پاکزاد، مهزا تأملی بر مسائل فرهنگ‌پذیری دانشجویان بین‌المللی و راهبردهای غلبه بر آنها: مروری نظام‌مند [دوره 17، شماره 1، 1403]

ج

  • جلیلی نیا، فروز طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسأله محور مبتنی بر رویکرد زیبایی شناسی در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403]

خ

  • خورسندی طاسکوه، علی تأملی بر مسائل فرهنگ‌پذیری دانشجویان بین‌المللی و راهبردهای غلبه بر آنها: مروری نظام‌مند [دوره 17، شماره 1، 1403]

ر

  • رجایی پور، سعید بی‌تمدنی سازمانی در دانشگاه‌ها: عوامل و راهکارها [دوره 17، شماره 1، 1403]
  • رحیمیان، حمید تأملی بر مسائل فرهنگ‌پذیری دانشجویان بین‌المللی و راهبردهای غلبه بر آنها: مروری نظام‌مند [دوره 17، شماره 1، 1403]

ش

  • شاوران، سید حمیدرضا بی‌تمدنی سازمانی در دانشگاه‌ها: عوامل و راهکارها [دوره 17، شماره 1، 1403]
  • شیخله، منا واکاوی نشانگان رهبری تعلیم‌و‌تربیت - محور در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403]
  • شیربگی، ناصر واکاوی نشانگان رهبری تعلیم‌و‌تربیت - محور در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403]

ص

  • صالحی، پرستو تحلیل تجارب زیسته‌ی معلّمان تاریخ از چالش‌های برنامه درسی و آموزش دروس تاریخ متوسطه دوم [دوره 17، شماره 1، 1403]
  • صمدی، پروین طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسأله محور مبتنی بر رویکرد زیبایی شناسی در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403]

ع

  • عباس‌پور، عباس تأملی بر مسائل فرهنگ‌پذیری دانشجویان بین‌المللی و راهبردهای غلبه بر آنها: مروری نظام‌مند [دوره 17، شماره 1، 1403]

م